۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۵۸۱۰۹۸
آیت الله نوری همدانی:

سخنان امروز رهبری پیام آور اقتدار ایران بود| نمی توان با دشمن کینه توز مذاکره کرد

حضرت ‌آیت الله نوری همدانی گفت: امروز رهبر انقلاب در فرمایشات خود قاطعانه و مستحکم درباره موضوع جهاد صحبت کردند و پیام محکمی به دشمنان انقلاب دادند.
عزاداری دهه اول محرم در دفتر حضرت آیت الله نوری همدانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید ظهر امروز در دیدار جمعی از فرماندهان ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اهمیت جهاد در آموزه های اسلام گفت: خدا هر پیامبری را که فرستاد در یک دست او کتاب هدایت و در دست دیگر ابزار جهاد برای مقابله با دشمن بود.

وی افزود: بر اساس آموزه های اسلامی باید دشمنان را مواخذه و محاصره کرد و کمینگاه ها را بست، دستور اسلام به امت مسلمان این است که باید محل نفوذ دشمن را مسدود کند، یکی از امتیازات مجاهدان اسلامی این است که مادیت و معنویت را تومان با هم دارند.

حضرت آیت الله نوری همدانی با اشاره به سخنان خود امروز رهبر معظم انقلاب در اجتماع باشکوه بسیجیان اظهار داشت: امروز رهبر انقلاب در فرمایشات خود قاطعانه و مستحکم درباره موضوع جهاد صحبت کردند و پیام محکمی به دشمنان انقلاب دادند، همین روحیه جهادی بود که سبب پیشرفت کشور و انقلاب و مقابله با استعمار و استکبار شد.

وی عقیده، ایمان، توکل و اخلاق اسلامی را از ویژگی های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی برشمرد و ادامه داد: قدرت معنویت می تواند جمعیت کم را بر جمعیت زیاد غلبه دهد چرا که دشمن فقاهت، معنویت و ایمان ندارد.

این مرجع تقلید با بیان این که با روح شجاعت باید قاطعانه درر برابر دشمنان اسلام ایستادگی کرد، FATF را توطئه ای دشمن برای ضربه به نظام اسلامی دانست و ابراز داشت: دشمن همیشه نقشه دارد و اگر ما غافل باشیم آنها غفلت نمی کنند.

وی عنوان کرد: FATF نقشه دشمنان انقلاب بعد از برجام است و همیشه توطئه های خود را در قالب الفاظ و مفاهیم خوب مانند مبارزه با تروریسم جلوه می دهند، قرار است در مجلس درباره این معاهده تصمیم گیری شود که نمایندگان ملت باید هوشیار باشند.

حضرت آیت الله نوری همدانی خاطرنشان کرد: حوزه نمی تواند نسبت به این موضوع و مسائل مربوط به انقلاب  بی تفاوت و غافل باشد، مثلث شوم عبری، غربی و عربی این توافق را تشکیل می دهند و باید ببینیم که با چه کسانی قرار است پیمان ببندیم.

وی اضافه کرد: گردانندگان FATF مسؤولان خزانه داری آمریکا و پشتیبان صهیونیست ها هستند که رژیم کودک کش و جنایتکار سعودی و صهیونیستی را تروریست نمی دانند اما حزب الله را تروریسم معرفی می کنند، نمایندگان مراقب باشند که مبادا دوباره به سرنوشت برجام دچار شویم.

حضرت آیت الله نوری همدانی با تجلیل از عملکرد نیروهای مسلح در برهه های مختلف انقلاب گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی امتحان خود را در برهه های گوناگون انقلاب به ویژه جنگ تحمیلی به خوبی داده اند.

وی کار نیروهای مسلح را حفظ عزت اسلام و انقلاب دانست و افزود: امروز صدها هزار بسیجی در میدان هستند و از نظر جهادی و رزمی بسیار قوی هستیم و با ایمان و توکل بر خدا اجازه تعدی به احدی را نمی دهیم؛ با دشمن نمی توان با زبان مذاکره و دوستی صحبت کرد چرا که به هیچ چیز پایبند نیستند./1323/

ارسال نظرات